- W jaki sposób mogę się zarejestrować do platformy www.makro-bonusy.pl?
Aby dokonać rejestracji do platformy www.makro – bonusy.pl należy być posiadaczem Karty Klienta MAKRO, mieć numer nadany w systemie delivery bądź posiadać Kartę Pracownika MAKRO lub
kartę Przyjaciela MAKRO. Należy na stronie internetowej www.makro – bonusy.pl podać dane wymagane podczas rejestracji, tj. nr karty MAKRO, NIP firmy, do której przypisana jest karta MAKRO, numer telefonu, adres e – mail, a także dowolnie ustalone hasło. - Przy próbie rejestracji otrzymałem komunikat, iż numer mojej karty jest niewłaściwy i powinienem skontaktować się z Obsługą Klienta MAKRO. Z czego to wynika?
Prawdopodobnie karta, którą dysponujesz, jest kartą starego typu. Aby móc dokonać rejestracji na platformie konieczna będzie jej wymiana – zgłoś się do Działu Obsługi Kas i Klienta swojej hali. Wymiana karty następuje na miejscu i jest bezpłatna. Szczegółowe informacje możesz otrzymać w Dziale Obsługi Kas i Klienta MAKRO w halach MAKRO lub na www.makro.pl.
- Przy próbie rejestracji otrzymałem komunikat, iż numer karty lub NIP jest nieprawidłowy. Z czego to wynika?
Wynika to z czasu niezbędnego do aktualizacji bazy Klientów na serwisie, który wynosi 36h od momentu wyrobienia nowej karty MAKRO lub wymiany karty na kartę nowego typu. W takiej sytuacji rejestracji należy dokonać po tym czasie.
- Wymieniłem kartę Makro na kartę nowego typu, kiedy będę mógł się zarejestrować?
Rejestracja będzie możliwa w ciągu 36 godzin od odebrania w hali Makro karty nowego typu.
- Co znajdę na platformie www.makro-bonusy.pl?
Na platformie dostępne są aktualnie trwające akcje promocyjne dla Klientów MAKRO. Można wziąć w nich udział po wcześniejszym dokonaniu rejestracji i złożeniu stosownych oświadczeń.
- Czy muszę się rejestrować do każdej akcji oddzielnie?
Rejestracja odbywa się tylko raz, tzn. uczestnicząc w poszczególnych akcjach na stronie www.makro-bonusy.pl rejestrujesz się tylko raz i korzystasz z jednego loginu i hasła.